WEDNESDAY

Har jobbat med min monter till UF-företaget idag. Ska vara med på julmarknaden i Vansbro på lördag. Nu är det typ bara att vänta på att bilderna jag skickade in för framkallning kommer imorn.

Blev lite god middag idag också. Kycklingfilé, wokade grönsaker och nudlar :) Saknades tyvärr lite soya eller något liknande, men det fanns ingen hemma så jag fick klara mig utan och det var gott det med;) Just nu sitter jag och tittar på Grey's Anatomy och sen blir det sängen för jag håller på att somna.. ;P




Kommer tydligen en gubbe från tidningen och ska ta kort på mig och min kamera imorn. Blev ju intervjuad om mitt UF-företag för ett tag sen :) Senare på kvällen drar jag till malung med skolan och informerar om vår linje på gymnasiemässan där! :)

Tjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0