första dagen, sista terminen.

Om exakt 5 månader står jag och min klass med de vita mössorna på huvudet... Ska bli både härligt och tråkigt! Kommer sakna alla underbara människor jag träffat och antagligen inte kommer se så ofta, men guud va härligt det kommer bli att slippa läxor och prov! I alla fall ett år, för jag ska ut och jobba efter studenten, är alldeles för skoltrött för att orka läsa vidare direkt. Dessutom vet jag inte vad jag vill läsa heller xD Men innan sista dagen kommer så ska bland annat bal och hästskötarexamen hinnas med! Ska göra mitt bästa för att den här terminen ska bli den bästa under dessa tre år!



Studenten 2010 i Vansbro




Har hört att filmen på mig och Kalle som jag la upp i onsdags inte går att se på. Tror att det fungerar om du använder Mozilla Firefox som webbläsare, vilket jag gör. Ska se om jag kan fixa så den går att se i andra webbläsare också. Vilka kan inte se den, och vilken webbläsare har du? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0