m-m-m-monday again

Ny vecka..igen! Känns som dagarna flyger fram. Hopplektionen i fredags gick i alla fall bra. Fina, underbara Menuette <3 Hoppade lite bana och hon blev ganska övertänd då hon inte hoppat så mycket på sista tiden. Fick ta stopp på henne lite då och då, men vi tog oss runt. På sista hindret glömde hon ett framben och rev översta bommen så jag fick ta det igen, bara för att se om hon skulle hoppa eller stanna. Jomen visst hoppade hon, högt över och drog åt sig benen för att inte slå i. Så lite kul tycker hon att det är också! Som Tina sa; skräckblandad förtjusning och det tycker jag stämmer bra ;)

Dagen då. Dressyrpass på Hedwig som känndes bra och nu är det dags att plugga lite svenska B. Romananalys och sen är jag klar med kursen, härligt! Sen blir det Ponnyakuten på SVT Play! Är jag banslig som tittar på Ponnyakuten? Haha ;D Men det är faktiskt intressant att se hur de löser problemen:) Någon mer som tittar? Vad tycker ni?



Menuette och jag på avslutningshoppningen våren 2010. Foto: Elin Hinders

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Jag kollar ponnyakuten ibland, faktiskt intressant :)

2011-01-25 @ 17:29:50
Postat av: Ida

*

*

Elin: Ja, man lär sig något nytt :)

2011-01-26 @ 11:22:12
URL: http://idasfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0