beslutsångest! hjälp mig..

Måste bestämma mig för vilken kameraväska jag ska beställa. Men det är så svårt!
The Kelly boy bag är lite större (kanske för stor?) och har också utrymme för en laptop.
Men the B-Hobo bag är ju kanske lite bättre storlek, och dessutom medföljer både ett lång och ett kort axelband..

slänger upp länken till en video (ursöt video btw) där båda modellerna är med, dock andra färger..
Blir verkligen tacksam för hjälp!

Vilken verkar bäst/snyggast/mest användbar?

P.S. Dessa väskor kommer från Kelly Moore och är alltså kameraväskor som både ser ut och kan användas som vanliga väskor också. Mer går att läsa på hemsidan.


Kommentarer
Postat av: Sandra

B-hobo Bag lätt :)

2011-03-08 @ 18:46:48
Postat av: Andreas Hansson

Jag trodde länge att det inte fanns för stora kameraväskor, till jag köpte en förra året. Den är så stor att den inte går att bära.. Annars är det bättre att köpa för stor, för man handlar alltid på sig en massa objektiv m.m som inte får plats. Jag är nog inne på min sjätte väska nu sedan utrustningen vuxit ur de tidigare.. Sen tyckte jag den mörka var snyggare, men det är nog bara för att den inte är så tjejig som den andra.

2011-03-08 @ 19:42:05
URL: http://blogg.andreashansson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0