efter studenten-tankar

Ungefär 3 månader kvar tills vi står där i de vita mössorna..3 månader liksom! Vart tog tiden vägen? nu är det ju hög tid att bestämma sig om vad man ska hitta på fter gymnasiet. Ohh shiiet..

Hästar. Det står i alla fall högst upp på min lista. Har kollat lite på hästjobbsannonser och visst låter det inte helt fel med Kalifornien till exempel? Men frågan är om jag vill så långt..och vågar..

Stanna i Sverige och jobba är också ett alternativ. Måste bli typ södra Sverige då i så fall, men det skulle nog passa mig eftersom jag tröttnat på att bo uppe i de enorma snödrivorna ;P

Tredje alternativet är Unghästutbildarprogrammet på Flyinge. Har egentligen inte lust att plugga mer eftersom jag redan har gått ett extra år på gymnasiet, men att plugga häst är ju lite annat och dessutom är utbilningen bara ett år.

Funderade ju på att bli fotograf förut också, men det känns inte rätt just nu. Men då känner jag ju mig själv också, så om en månad kan det vara det jag helst vill igen ;) Men det går ju kanske att ha som hobby/extrajobb.

Ojoj, långt jobigt inläg som ingen orkar läsa..sorry



Också någon att ta med i planerna, min älskade ponny, mitt allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0