Flyter på



Ponnyn var väldigt duktig igår
, fina Kalle.

Tur för alla ponnyryttare att jag har blivit för gammal för att tävla honom, annars hade ni fått passa er!
Gjorde våran sista ponnytävling tillsammans i lördags. Lite sorgligt, men nu börjar jg faktiskt känna mig för gammal. vi får hitta på annat tillsammans istället och kanske blir det någon storhästtävling.


Stalldag idag och det gick okej. Avslutade dagen med Ugly Betty och kladdakaka med brudarna hos mig. Det var i alla fall super. Sovmorgon imorn, vet inte om jag ska vara duktig och pallra mig till skolan för att plugga eller sova. Ska jag göra det jag vill eller det jag borde göra. Haha

tjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0