OOONSDAG

bilder från söndagens fotande, Menuette.
Menuette och Quelly

Seeeg dag i skolan. Känns som om jag inte fick mycket gjort, fast jag borde. Suck.. Tur att det fanns lite snyggt ögongodis att titta på istället, haha. Det är bra för både ögon och hjärna att få vila sig från mattetalen ibland ;D
Kvällen har varit desto bättre. Hoppning på fina Menuette. Jag var lite lat i början och typ trodde att det skulle gå lika lekande lätt som förra gången (Tss, du måste ju fortfarande rida Ida!! ) så vi fick några stopp och kom inte i gång så bra. Men till slut fick vi fram en riktigt bra hindermagnet och Menuette hoppade lika fint som förra veckan, trots att jag irra bort mig i banan fler gånger. Haha.
Nästa vecka blir det en liten tävling för oss två, Cler Round - klassen på KM. Hoppas mina nerver håller sig i styr så att fröken M's nerver också kan göra det!
Vad tycks om bilderna då? ;)

tjiing

Kommentarer
Postat av: E l l i s

bilden längst upp var jättefin! :)

2010-05-29 @ 15:41:11
URL: http://elliinorljung.blogg.se/
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

vilka fina bilder! den översta var riktigt häftig.. :)

2010-06-11 @ 23:22:37
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: linduzn

Fantastisk bild underifrån på vackra Minuten!!

2010-07-03 @ 23:38:42
Postat av: e m m m m m m a

haha, sjukt coola bilder! :D

gillar verkligen att dom är tagna ur så annorlunda vinklar.

2010-08-26 @ 09:33:50
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0