SÖTASTE FÖLISEN

Skönt att vara hemma igen, även om jag haft det bra på praktiken. Dirket jag kom hem var det bara att ladda inför helgens tävling. Dagens ritt, LA:3, gick okej, men Kintus tappade frammårbjudningen i programmet. Resultatet blev i alla fall 57,09 % och nu ska jag lära mig LA:4 inför imorgon. Ska också vara speaker hela eftermiddagen imorgon så det blir fullt upp!

Bilderna är från praktiken på Lilla Hjällö. En söt liten fölis som är född i augusti och minst av årets föl. Men trots det så var hon tuffast och älskade att bli kliad på baken, medans de andra gömde sig bakom sina mammor. Tänkte packa med henne hem faktiskt, haha.


Är medveten om att jag råkade kapa örat på första bilden, men hon ville inte stå stilla så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0