BESTÄLLNING

Sorry för den dåliga uppdateringen. Jag ska skärpa mig!

Har fått min första betällning på fotoutskrifter. Har sålt några bilder förut, men inga utskrifter, så det känns lite extra riktigt ;) Fick hem utskrifterna idag också, beställde dem igår. så det gick ju fort och bra. Nu ska jag bara leverera dem till kunden och får betalt!

Om ni undrar vad det är för bilder så är det från Malungs studenbal, men jag antar att jag inte får lägga ut bilden här eftersom modellen inte ville att jag kulla lägga upp dem på Facebook, så det får bli några andra, favoritbilder bild från balen.


Kommentarer
Postat av: Lizette

Fina bilder.

2010-09-14 @ 22:48:36
URL: http://lizettesfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0