sjuk.

Har varit hemma från skolan ida. Inte kul! Hade ont i magen igår kväll, typ som kramp eller något. Kunde typ inte rör mig, och det har inte gett sig idag. Har suttit framför datorn/TV:n hela dan och tråkat när de andra har varit ute i stallet och tränat på kadriljen till luciashowen.

Och på tal om kadriljen. Har gjort musiken till den och jag är faktiskt riktigt nöjd. bättre än så blir det inte i MovieMaker ;) Temat är iaf Micheal Jacksson.

Just nu sitter jag och äter pepparkakor och funderar på om jag ska orka plugga lite ;) (och angående min nya design så var det visst någon som inte kunde se den, tryck F5 om det inte är någon skillnad för er...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0