I NEED HELP!

Behöver eran hjälp nu.. Ska starta ett UF-företag som fotograf och jag behöver föslag på namn till mitt företag. Det ska vara något som hintar om vad jag jobbar med men får inte heller vara för långt eller krångligt att uttala. Jag kommer fota allt möjligt så t ex "hästfotograf" är inte lämpligt. Vill helst ha mitt namn med på något sätt då jag tror att det är den bästa marknadsföringen för mig.

Efter att ha brainstormat lite själv har jag kommit fram till dessa förslag men ni får gärna komma med egna! Alla tips är guld värt!

  • Fotograf Ida Hinders UF
  • Ida Hinders Fotografi UF
  • Ida Hinders Photography UF
  • Photography by Ida Hinders UF



Kommentarer
Postat av: mille

Hinders foto :) ?

2010-10-09 @ 17:18:28
URL: http://skolkarinemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0