PRAKTIK



Japp, jag lever.. Har bara haft så fullt upp hela dagarna att det inte varit mycket tid till bloggande. Men jag trivs i alla fall. Har bara två dagar kvar och det är både skönt och lite tråkigt att åka hem igen. Ska bli skönt att komma hem och få lite lov nästa vecka. Ja, jag har lov nästa vecka, till skillnad från ungefär hela övriga Sverige..

Men åter till praktiken. Har fått göra allt möjligt; ridit, slitit i stallet och varit hästskötare. Har även lyft ned en tvättmaskin i källaren och varit barnvakt på tävlingen i helgen (kan tillagga att jag skulle försöka filma Ellens ritter samtidigt som jag hade en tjurig unge på 1,5 år att hålla koll på). Jag har lärt mig en hel del i alla fall och det är ju främsta anledningen till att jag är här. Men onsdag kväll eller torsdag morgon bär det av uppåt igen.. då blir det bara att ladda im för tävling på Kintus och jour i helgen!

Men nu blir det godnatt för mig
tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0