SVARTVITT/BREEDERS

Har varit ned till Skåne och tittat på Svenskt avel och sportchampionat med breeders trophy i helgen. Tradition på ridprogrammet att treorna åker ned dit, så vi har varit där från tordag till söndag. Kul, med många fina hästar. Köpte även ett ylletäcke åt Kalle, det blev superfint på han!

Tog självklart lite bildern också, här är några. Ridhusbilder är inte min starka sida, men håll till godo!



Vår ridlärare Marianne och hennes Frans TH som tog sig till 5-åringarnas final och placerade sig som nummer tio av 16 starter.



Gillar att hästan lutar lite i bilden, en av mina favoriter från helgen!



Syns att den här hästen älskar att hoppa iaf!



Annars har jag börjat jobba för fullt på mitt UF-företag, Hinders Photography UF. Ska göra klart affärsplanen, skapa en logtype och en hemsida m.m. Stundtals svårt, men kommer nog blir riktigt kul bara jag kommer igång! Plus att jag har blivit förskyld nu och har superont i halsen..inte kul alls..

Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0