men bara när du inte hör.

Jahapp, ännu en vecka har flugit förbi. I onsdags var jag iväg till Borlänge igen och fixade så de skulle kunna sy in min balklänning :) Sen måste jag hitta skor och frisyr, men det är ju några månader kvar.

Köpte också en ny telefon, eftersom min gamla sa upp sig för några veckor sedan. Blev en HTC Wildfire, och än så länge är jag nöjd. Lite svårt när man är ovan vid touch, men det blir nog bra:)




Vad helgen kommer bestå av får vi se. Kanske fotar lite, men just nu har jag inte mycket till inspiration.. :P

Tjiing

Kommentarer
Postat av: felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

2011-02-05 @ 22:11:31
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0