i balkänningarnas värld.

Drog med mig min fina kompis Emilia till borlänge igår för att leta balklänning, och tro det eller ej så hittade jag faktiskt en som nog kommer bli skitbra! Tror inte att det kommer vara någon som har en likadan i alla fall. Bild kanske kommer när jag hämtat den ;) eller så håller jag det hemligt.. Lyckades vara så duktig att jag inte shoppade några kläder trots att det kliade ordentligt i fingrarna, men det går inte för jag har precis besällt en hel del saker från hööks och så måste jag ju spara så mycket som möjligt till Göteborg Horseshow om en månad :D guud va kul det ska bli! Kommer inte riktigt ihåg vilka föreställningar vi ska se, men det var i alla fall på fredagen och lördagen.  Vilka mer ska dit och när?



Inte Gbg Horseshow, men Breeders i Flyinge 2010 :) Tycks?

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag ska dit! Jag ska dock bara på hästmessan på alla tre dagarna :)

2011-01-27 @ 18:21:48
URL: http://hestochponni.blogg.se/
Postat av: Ida

*

Johanna: Härligt :) längtar till hästmässan ;)

*

2011-01-27 @ 21:03:30
URL: http://idasfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0