In "the big city"



Once upon a time..


Har varit iväg på shopping med två av de bästa, Emilia och Elin. Det var meningen att jag skulle handla juklappar, en lyckades jag hitta (!) Dagen har i alla fall varit super trevlig.

Inhandlat:

Jeans, Vero Moda
Jeans, Cubus
Mjukisbyxor, H&M
Randig topp/ tunika, H&M
Skor, Skohuset (looove them)
Hårinpackning, Åhléns
"Värmeskydd" för håret, Åhléns (alltså sånt man har när man t ex plattar håret)
Julkapp


Harockså försökt unvika de dryga Tele2- försäljarna. Gick bra nästan hela dan.. Skulle ut från Lagerhaus:

Dryg försäljare: "Hallå tjejen, har du Comviq?"
Jag:*tittar åt ett annat håll och ignorerar*
DF: "Tjejen i randig tröja...med H&M-påse..?"
Jag: *Fortsätter titta åt ett annat håll och gå vidare*

Tyvärr var mitt försök att låtsas som om jag trodde att han menade någon annan ganska dåligt. Det var typ bara jag som gick förbi...*hrm* Tycker att Emilias försök var bättre:

DF: "Hallå där, har ni comviq?"
Emilia: "I don't speak Swedish."
Elin: *asg*
DF: "Amen sure..."

Nu blir det sängen, tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0