New life




Nu har jag bestämt mig! Imorgon börjar mitt nya hälsosamma liv! Dags att börja träna på allvar och tänka på vad jag äter. Tror att det blir en prommenad in från stallet imorgon. Motivatonen flödar just nu! Jag var faktiskt ut på en liten prommenad idag, med betoning på liten. Fastnade hos hästarna med kameran, haha.

Har hjälpt Stine med Figo idag också. Så nu har hon faktiskt "ridit", dvs hon slände över benet över ryggen på honom. men när hon skulle sätta sig upp, kom han på att det var extrem farligt och Stine fick sig en liten flygtur. Det gick bra i alla fall.

Nu ska jag ta en liten dusch och sen hoppa i säng. Jag måste ju vara lite utvilad när mitt nya liv börjar!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0