SÖNDAG

Stod och verkligen SÅG när solen gick ned bakom horisonten, det gick på nån minut bara. Häftigt!

Kom i alla fall hem från praktiken i torsdags. Borta bra men hemma bäst sägs det ju, men jag vet inte. Jag har verkligen haft det superbra! Synd att det inte varade längre.. Har fått gjort allt från att rida och mocka boxar till att vårstäda gården. Mycket slit, men trivs man så spelar det inte så stor roll hur jobbigt saker och ting är, det blir kul ändå!
Dagen hittills har bestått av pluggande. Nu börjar jag faktiskt längta till studenten! Ett helt åt kvar! Puh! Snart hade jag tänkt titta på världscupen i hoppning i Genève. Senare bär det av till min syster som fyller 27 imorgon på fika!
tjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0