julklapparna.

Jo, jag vet att det snart är en vecka efter.. Men jag är i alla fall väldigt nöjd med mina julklappar :)

1. Kingsland tävlingsskjorta (ungefär som på bilden)
2. Manfrotto 785B kamerastativ
3. Pengar
4. Klocka (ska nog byta den, vill egentligen ha lite mera bling och läderband ;D)
5. Träns (ska också bytas, nosgrimman satt lite konstigt tyckte jag)

plus ett scrapbooking-kit och lite godis (y)


Imorgon bär det av till Borlänge för lite julklappsbyte och shopping på mellandagsrean! :)

Edit: Klockan blev utbytt till en med svart läderband och blingbling ;9 Tränset blev asfint täcke!

Kommentarer
Postat av: Denise [fotoblogg]

härliga julklappar, tävlar du mycket? :)



Har föresten frågestund på min blogg, så gå gärna in och ställ en fråga eller två :)

kram

2011-01-02 @ 20:49:04
URL: http://denisesalomonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0