tio dagar kvar.


bild från förra vintern :)

Termometern visar "härliga" -18,7 grader just nu. Hoppas att denna extremkyla tar slut snart, för annars tror jag att jag kommer frysa ihjälp! :O Det märks i alla fall att jullovet är nära, härligt! Skolan börjar bli allt slappare.. På torsdag bli det friluftsdag med innebandytunering som vi ridbrudar ska ge ALLT i (förra året kom vi typ sist.. xD) och på fredag är det avslutningshoppning för oss ridbrudar :) Det blir maskerad med ackumulatorhoppning och vi tävlar både indivduellt och mellan klasserna. Jag och syster har en super maskeradidé, haha! Vad får ni kanske se snart ;)

Nu ska jag titta på Flickorna på Kltteholm på YouTube, haha

Kommentarer
Postat av: Frida

Härlig bild! :)

2010-12-21 @ 22:11:55
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0