Framtidsplaner



Bild från i sommras, Modeller: Elin och Kalle, Foto: Pappa, Redigering: Jag


Vad ska jag bli när jag blir stor?

Eller rättare sagt, vart ska jag ta vägen efter gymnasiet? Vill så mycket! att det blir något inom häst eller foto är nästan 100 % säkert. Men sen bli det svårt. Jag vill jobba utomlands som hästskötare, plugga vidare till Hippolog, satsa på fotograferingen - kanske gå någon fotoskola... Det är tur att jag har ett och ett halvt ås till studenten (oj, vart tog tiden vägen, jag gick ju nyss i etten..!).

Men något som jag har betämt mig för..
I år ska jag utvecklas i min fotografering.
Efter sportlovet ska jag vara hos en fotograf och lära mig lite studiofotografering.
Snart kan jag förhoppningvis uppgradera mig till en Nikon D90
Jag ska försöka få igång någon sorts hemsida
Fotografera mera!
Jag ska bli bättre på photoshop
Fota mera människor och portätt
Ha en fotoutställning
Och kanske, kanske strukturera upp bildförsäljningen och sälja mer bilder 

Oh, nu blir jag peppad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0