EARTH HOUR


lånat bilden från Kamera & Bild

Ikväll 20:30 är det Earth Hour.
Jag kommer att vara med och släcka en timme för klimatet. Vilka mer ska göra det? Jag tycker det är så häftigt att se när allt läggs ned i mörkret. Dessutom hade jag tänkt att ta en tur med kameran och se om jag kan ta lite coola bilder. Funderar nämligen på att vara med här. Fotosidan har också en tävling, skickar kanske in bilder till den också :)

Nästan alla komuner i Dalarna ska vara med och släcka ned. De som inte deltar är Vansbro, Malung - Sälen, Älvdalen och Orsa. Dålig stil av dem tycker jag. Man klarar sig väl utan el i en ynka timme?

Tjiing


Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack :D

2010-03-28 @ 13:30:42
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Jeanette (fotoblogg)

svar: Jag vill också det :D

2010-03-29 @ 12:16:10
URL: http://blacktosvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0