GLAD PÅSK



Får bli en bild på finaste Capella

Har kommit hem från Elin för en liten stund sen. Vi har försökt att planera en teorilektion för våra ungar. Inte det lättaste, speciellt inte när det är något intressant på TVn eller på någon blogg. Haha!

Imorgon blir det friluftsdag och vi ska se på alla idioter som ska hoppa i isvak. Rena självmordet om ni frågar mig. Jag skulle dö av köld på fläcken om jag försökte. Tur i alla fall att vi får lov efteråt. Ledig till måndag, och på tisdag börjar min praktik. 10 dagar hos Thomas Mattsson i Sunne. Det ska bli kul!

Efter det får jag äntligen ett riktigt påsklov!

tjiing!

Kommentarer
Postat av: Danai

Supersnygg polle :) Och alla dina andra kort är också riktigt grymma :D <3

2010-04-10 @ 09:24:48
URL: http://doverholtdanai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0