IDA + NÄSDUKAR = SANT



bild på mig och Kalle från i somras, tagen av min syster. gillar den, trots att bakgrunden inte är den vackraste ;)


Uscha, mår inte så bra alls..Lyckades i alla fall ta mig till skolan och få lite vettigt gjort. Har gjort lite exempel till en ny reklambild för ridprogrammet som ska sättas ut i någon tidning. Vi får se om jag lyckades med något bra.

Men nu ska jag kila ned till tvättstugan och hämta tvätten, tråkigt nog. Sen blir det natta, hoppas på att må bättre imorgon. Har stalldag och det vill man inte missa, men just nu ser det ut som att det inte blir någon ridning för mig. Jag ska i alla fall åka ut till stallet till eftermiddagen så jag kan vara med på mitt utvecklingsamtal.

God natt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg du har :D

2010-10-30 @ 11:28:00
URL: http://byjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0