HOPPTRÄNING



Hoppade Nikoline i skolan idag. Gick super bra! Några tabbar från mig, och vi fick några stopp i början, men sen fick jag tag på högersidan och banan gick som en dans. Bara ett ynka stopp men det bryr jag mig inte om. Känslan var ändå underbar! Sista hopplektionen på en månad för min klass. Nu drar vi på praktik i två veckor, sen har vi lov och veckan efter åker vi ned till Swedehorse i Flyinge! Roliga grejer som händer med andra ord. Själv åker jag ned till Ellen Brunes i Hjo på praktik. Åker på söndag och jag har packat för fullt idag. Är inte klar än..det är mycket man ska ha med sig. Speciellt när man behöver flera uppsättningar av både ridkläder och vanliga kläder. Puh!

Måste fortsätta packandet i morgon så det blir ingen längre sovmorgon för min del..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0