fotouppdrag

Just det! Gjorde mitt första fotouppdrag i onsdags. Fotade lite reklambilder åt skolan och ska nog ta några fler på tisdag hade jag tänkt. kommer nog åka ut till Snöån då och fota hantverksprogrammet. Bilderna ska användas till skolans hemsida och informationsbladen om programmen som vi delar ut på till exempel gymnasiemässan i Vansbro på onsdag. Skoj, även om jag känner mig lite småless på mitt företag nu...jag hoppas verkligen att jag kommer ha nytta av att jag har drivit ett UF-företag en dag:)

Och på tal om mitt företag så har jag ju gjort klart hemsidan. Kika in om ni inte redan har gjort det och passa på att lämna någon kommentar om vad ni tycker också!  Då skulle jag bli superglad! :D Adressen är www.idahinders.se


Tjiing

P.S. Kom gärna och prata med oss ridbrudar på onsdag, om du är intresserad av att söka! Mässan är mellan 18-21 på Vansbro Utbildningscenter. Är du intresserad av hästar är det rätt utbildning för dig! Själv tycker jag desutom att skolan i sig är jättebra! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0