hästar in my ♥

Hade ett superbra dressyrpass på Hedwig idag. Kändes verkligen toppen, hon får mig att bli så mjuk i mina hjälper tyckte Nan, och jag håller med. Fast det är nog bäst det på den damen, annars finns en risk att man hamnar i Kina ;)

Snart är det dags för pålle nummer två - Kalle. Tänker gå till ridhuset och rida lite dressyr/jogging idag. Han sköter sig så fint i dressyren nu, känns riktigt bra och gör de man ber om även om det är svårt. Fast på uteritter så verkar det som om han just nu har lite hjärnspöken. Men det går nog över, han har väl lite vårkänningar antar jag ;P


Vad skulle jag göra utan dessa underbara djur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhhh

2011-01-23 @ 20:38:39
Postat av: Anonym

hhhh

2011-01-23 @ 20:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0