wild horses.

Tänkte tipsa alla hästtokiga om en film/dokumentär. Den handlar om vildhästen Cloud och hans liv i Montanas berg. I filmen får vi följa med från den dagen då han föds fram tills han blir en vuxen hingst. Jag tycker filmen var otroligt intressant, och det var verkligen häftigt att se riktiga vildhästars beteende och liv. Rekommenderar den hel klart! Tyvärr så är det på engelska och utan text, men jag tycker att det är lätt och hänga med ändå. (Varning för en del starka bilder!)

Här har ni part 1. Sedan får ni leta efter part 2, 3 och 4 (ska finnas i högerspalten). Visst är den bra? Och tack till Emilia som tipsade mig om den!



Liten fölis på Lilla Hjällö/Stall Ellen Brunes (min APU i höstas).




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Alltså bilden år så grymt fin söt och gullig och allt :D

2011-01-28 @ 08:26:38
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0